Wednesday, 29 May 2013

(y)
Kali ni memang mencabar kesabaran aku.
What laaa...hacked by?
Dugaan demi dugaan..Senyum and terus blah..jyeahhh..
Bila tengok active kt PJ wohhh..hurmmm
Guys...cer fikir if couple kesygn korang wt camtu...
habis hilang gambar2 and friends..eii bara nyaaaa!
my deary SAYANG.. u tau tak I fikir hal nii sampai termimpi mimpi?
whatever its I percaya U ada sebab U buat I cam nii..
POSITIF :) I Love You MM
Ambik masa sepanjang malam untuk aku cool..
perghhh dugaan... Percaya semua yang terjadi besebab..


Monday, 13 May 2013

SELAMAT HARI JADI SAYANG

Happy Birthday My Sayang,
Totally gundah gulana hari ini,thinking of her.I miss u badly sayang
Teringat kisah setahun yang lepas,we spent time together borak panjang-panjang
walaupun tak ada free call at last bila check..bill woohhhh
ahahah..I miss You B..
Tersenyum kambing bila ingat kan kenakalan dia.
She is a nice girl..tak ada sebab aku nak cari lain.
I love u more..
"I doakan U panjang umo murah rezeki"

Wednesday, 8 May 2013

OneYearTenMonths

Today is our monthsary my dear..
I disahkan ada migrain..makin worse today.
Tak boleh buat apa pun.
My exam td pon entah laa