Genap 24 bulan..
Aku sambut. Tengok World Z War..
Wahh citer ru awesome gilaa kot.. Mencabar emosii gilaa.. Takda asal Brad Pitt ada semua best
Hari nii aku beli doreamon baru.
Aku tak rasa keseorangan langsung padahal out sorang2 jaa..
Aku rasa macam dia ada.. lebih2 dalam cinema..
What ever its I nak ucap Semoga kita berpeluang sambut yang ke-3 sama2 sayang
Cinta yang Takkan Terpisah :) Terbelenggu ikatan tanpa manisnya cinta Memaksa diriku menapaki jalan Arah yang tak pernah ku mahu dlm hatiku Membangunkan ku dari suramnya mimpi ngeri Tuk menjdi penghuni dalam sangkar hatimu Kerna engkaulah nadi yang menhidupkan aku Seandainya waktu Tak pernah pertemukan aku dgn dirimu Akn kubiarkn mati hatiku selamanya Sehingga kau dtg membangunkan aku
Monday, 8 July 2013
Sunday, 7 July 2013
JUPP JUPP JUPP
5 July 2013
Last Night: Perfectly being. Aku akan ingat tarikh semalam. Aku da bercakap dengan dia. Aku hope akan stay kekal macam tu.
Sayang aku pulakkk.. Entah lahh dia kat mana.. somewhere far far away..
Besok and lusa hari bersejarah.. Semalam aku mimpi dia. Dia ada dengan aku di setiap pergerakkan.
Family aku macam tak nampak dia pun.. Aku tak paham. Tapi now ubat aku nak tidur just ingat kenangan kami. Maybe korang boleh try jugak kan. Sweet Memory.
Mengikut kata SESEORANG tu dia cakap kalau kita mimpi orang tu dia pun mimpi kita jugak dalam kata lainnya, if kita tiba2 teringatkan orang tu maksud nyaa emmm dia tengah teringat kat kita.
Dulu time dia ada. Benda nii laa aku pegang. Setakat nii bagi aku benda ni boleh pakai jugakkk
Now aku menanti esok dan lusa..
Aku harap dia muncul.. I miss You SAYANG
Last Night: Perfectly being. Aku akan ingat tarikh semalam. Aku da bercakap dengan dia. Aku hope akan stay kekal macam tu.
Sayang aku pulakkk.. Entah lahh dia kat mana.. somewhere far far away..
Besok and lusa hari bersejarah.. Semalam aku mimpi dia. Dia ada dengan aku di setiap pergerakkan.
Family aku macam tak nampak dia pun.. Aku tak paham. Tapi now ubat aku nak tidur just ingat kenangan kami. Maybe korang boleh try jugak kan. Sweet Memory.
Mengikut kata SESEORANG tu dia cakap kalau kita mimpi orang tu dia pun mimpi kita jugak dalam kata lainnya, if kita tiba2 teringatkan orang tu maksud nyaa emmm dia tengah teringat kat kita.
Dulu time dia ada. Benda nii laa aku pegang. Setakat nii bagi aku benda ni boleh pakai jugakkk
Now aku menanti esok dan lusa..
Aku harap dia muncul.. I miss You SAYANG
Saturday, 6 July 2013
Subscribe to:
Posts (Atom)
