Sunday, 28 April 2013

Speechless

Lama aku tak update..
Busy..on ? Entah..hidup aku agak kucar kacir.
When aku maybe akan hilang SAHABAT :) Semuanya mengingatkan aku..
Pada babak,dia di pangkuan ku,aku persoalkan.
"Sayang,you rasa DIA t berubah ka?" She said "entah la sapa tau"
And aku terus bertanya "Sayang,you akan berubah ke nanti?" She diam jaaa
Aku tak fikir panjang..just diam.Aku kena rendahkan ego demi seorang sahabat.
Yess i will.but mcm mana? since aku memang tak da hati dan anggap semua orang tak ada hati aku jd diam,hipokrit,selfish again.but aku da tak menipu..dalam persahabatan aku yg complicated gila nii
aku belajar benda yang sama mcm adanya SAYANG dulu."Dalam hidup kita kita tak ada pilihan.kalau pun ada kita just boleh pilih satu" and lagi satu.."Tak semua kesilapan kita dapat peluang,so nak buat apa pun..take atleast a second to think so risiko maybe kurang"
In every pain..Aku belajar benda baru
Jumpa orang baru.They are my family.
Miss M u r never be replace 

No comments:

Post a Comment