Saturday, 29 June 2013

Situasi sekarang agak mencabar when about a week yang lepas,
mak cakap "Pakwe dia TERBAKAR" that time tengah dinner..
Aku buat muka sebodoh bodoh yang mampu..
Start hari tu..hidup aku dilanda kerungsingan yang sangat teruk..
but tak cukup seminggu aku terserempak dengan dia..and i saw her gf.
so everything da terjawab..macam orang lain. Aku senyum. and cakap "Aku lagi segak" ahahha
sikit pun aku tak menyesal hilang dia dari hidup aku.. Tapi yang aku paling terkilan masa emas aku terbuang sia-sia sebab seorang manusia and kekilafan aku pentingkan dia dari SAYANG..
Peluang tu datang sekali jaa.. Aku yang silap..
Sungguhpun harta dunia mampu tawan hati dia. Aku akan buat apa sahaja.
Pendek kata aku akan tetap macam nii sampai dia maafkan aku.
Serios Talk: AKU RINDU HANG SAYANG<3

now berjuang untuk iniii 

No comments:

Post a Comment