Sunday, 7 July 2013

JUPP JUPP JUPP

5 July 2013
Last Night: Perfectly being. Aku akan ingat tarikh semalam. Aku da bercakap dengan dia. Aku hope akan stay kekal macam tu.

Sayang aku pulakkk.. Entah lahh dia kat mana.. somewhere far far away..
Besok and lusa hari bersejarah.. Semalam aku mimpi dia. Dia ada dengan aku di setiap pergerakkan.
Family aku macam tak nampak dia pun.. Aku tak paham. Tapi now ubat aku nak tidur just ingat kenangan kami. Maybe korang boleh try jugak kan. Sweet Memory.
Mengikut kata SESEORANG tu dia cakap kalau kita mimpi orang tu dia pun mimpi kita jugak dalam kata lainnya, if kita tiba2 teringatkan orang tu maksud nyaa emmm dia tengah teringat kat kita.
Dulu time dia ada. Benda nii laa aku pegang. Setakat nii bagi aku benda ni boleh pakai jugakkk
Now aku menanti esok dan lusa..
Aku harap dia muncul.. I miss You SAYANG

No comments:

Post a Comment