Salam,
I tak tau U akan jumpa diari I ni or tak.
U memang manusia yg paling baik yg pernah singgah dlm hidup I.Yg pernah jaga I.
U singgah bukan just seorang pendamping.Tapi sbgai seorang kekasih yg sgt setia,penyabar,penyayang.
Namun I? Beza perwatakan.Pesonaliti.si Idiot U..Yang tak pernah pandai berfikir.
Hidup I dihimpit masa lalu.
Sukarnya hidup tanpa U.Mematangkan I.Menyedarkan I.
Bukan Wang faktornya.U tinggal I kat dunia yg kita cipta.
Hampir 6 bulan dunia aku gelap.Sunyi tanpa gelak tawa dia.
Sekelip mata,semuanya hilang.
I tak sangka cinta I jadi mcm ni.
Cinta I kt U terlalu kuat.I seorang yg pelupa.U pun tau kan.Semuanya makin menjadi bila I ngn U.
I lupa siapa diri I. U memang terlalu besar bg I.
Sejujurnya I nak U tau.Sejak hari pertama U bergelar Couple I.
08.07.11.Hari Jumaat.7.15 Malam.Tu hari terakhir I dan dia couple.
Penyeksaan Hidup I bermula dari hari pertama I jadi milik U lagi.
I hilang arah.Sampai I nekad.I lupa sakit I lps kenal U.
Yes sepanjang perkenalan kita I tunggu U.Tp I tak mengharap.
Kdg teringat.Normal.Syg i memang dh lama jd milik U.
I tak pasti.I tak yakin ngn diri I.
Cinta tu terlalu besar dimata I.I cinta kan U bukan sbb I dh kna tggl.
Tp I dah yakin ngn kptsn yg selama ni kabur.I nak bg tau U masa anniversary.Tapi I tak berani.
Bila kami officialy break up.I ckp kt Ja sal ni.Dia suruh I terus terang ja.I ckp kt dia yg I takot U ckp I kna tgl baru hegeh kt U.Dia yakin kn I.Sampai I terlampau yakin kt U.I kecewa.
Bila I nekad sayang U.I tak sangka nii semua terjadi.Benda yg I takot da jadi.
Kehilangan org yg I cinta.I KUAT!
6 bulan dah berlalu.Maki hamun yg U tabur memang menambah keperitan I.Tahniah.
U memang dah berjaya.I masih tak mampu ubah apa2.I masih tak mampu buang apa2 mcm U.
Bukan sebab duit.Tp I tak mau! I tak boleh. I rela stay kt tmpat yg sama yg U tinggal I.Tu pilihan I.
I akan tunggu U.Walau suma org ckp mcm2.Walau dunia gelak kt I.Walau I terpaksa hidup seumur hidup merana sbb cintakan U
I nak U tau.I sgt2 sygkan U.
Ni kali pertama I jatuh cinta.I yakin ni bukan cinta monyet.
Bukan satu angan.Cinta yg pasti.Kita pasti bersatu selagi Cinta ni ada dlm hati I.
Selagi Impian kita wujud.Selagi I masih menunggu.Selagi kenangan kita masih ada dgn kita.
I yakin.Cinta tu sangat indah.
Keputusan nekad I cintakan U.Dah ubah hidup I 360 darjah.
I memang nyesal dgn pa I buat dulu.
Sangat2 nyesal.Maafkan I I bukan perempuan yg baik.
I bukan yg mcm U harapkan.Hidup I bergelumbang dlm dosa.
Terima kasih sebab dah tunjukkan I besarnya dunia.
No comments:
Post a Comment