Aku ingat selama ni aku kuat.Tapi hari nii..
Aku sedar kekuatan tu dah tak da.Mak sumpah aku lagi.
Aku ingat aku akan bahagia bila ada dia..Cam na life aku soon?
Dengan sumpah2 mak.Sumpah2 dia.Tak blh byang kesialan hidup aku nanti.
Good kan?? Mana aku nak menumpang kasih? Mak tetap mak.Anak tak bererti bg dia.
Sampai mati aku percaya mak tak kan berubah.Lepas aku wt baik.Ni aku dpt?
Dulu aku nangis.B ada.Dengar suma tangisan aku.Now? Hanya tinggal mimpi.
Aku akan tinggal segalanya once aku abes SPM.
Aku nak bina hidup aku.Semangat aku.Semua dah dirobohkan oleh dua wanita yg aku syg..
Tekanan :'( Kenapa suma ni jd kat aku? Aku maybe ditakdirkan hidup sorang2.
Dari aku kecil.Aku nak jd mcm abang.Kuat mcm abang.
Kami membesar dgn kata maki yg sama.Tapi dia tabah di mata aku.
Walau satu dunia tak pedulikan dia.
Dengan kak di sisi dia.Dia seorang manusia yg hebat bg aku.
IDOLA AKU tak mungkin aku setabah dia.Kuat depan mata semua org.Tapi nangis tiap malam.
Kuat kan dia? Aku nak pergi jauh.Tanpa sapa pon.Terutama 2 wanita tu.Aku tak sanggup dah.
Hati aku kecewa gila.Hati aku hancur gila.
Tuhanku,
Jagakan keluargaku andai aku pergi.Jagakan kekasih hati aku Ya Tuhanku,lindungilah dia.Jauhkan kesedihan dari dia.Sesungguhnya aku lah manusia yg sentiasa menanti dia dgn air mata.dgn harapan kami dpt bersama.Jauhkan dia dari manusia yg zalim seperti aku.
Jauhkan dia dari manusia yg hina seperti aku Ya Tuhanku.Dia terlalu istimewa dalam hidup aku.
Moga aku dpt habiskan masa seumur hidup aku untuk mencintai dia.
Amin..
No comments:
Post a Comment