Saturday, 30 November 2013

KBOOOM

Aku sangat-sangat rindu kat dia. Sampai terminmimpi2. Bangun jaa terus dengar Untuk Bermimpi.
Mimpi dia dtg jumpa aku. We pretend that zero hearts feeling to each other.
But yang sebenarnya? And kami keep pretending. Sampai satu part tu tepi laut(actually aku pon xtau camna sampai kami ada kt laut macam kat padang kota) hahahah
Aku cakap "Sayang,don't u miss me?" and dia just pretend tak dengar padahal aku bisik time tu.
Aku pegang tangan dia. Aku cakap, "Sayang,tiap hari I harap u datang balik kat I,tiap hari I salahkan diri I atas penderitaan U. Maafkan I sayang." and aku terus kiss dahi dia.
Dramatis sangat mimpi tu.. Sebab aku nii baru jaa bangun tu yang freshh gilaa citer nii dalam ingatan.
Mula2 tu ada kenduri. Actually aku pun xtau camna dia pulak datang kenduri tu. Maybe sebab aku harap sangat dia ada time kenduri esok. Sampai termimpi2. Tiba2 teringat,dulu ada laaa aku dengar if kita mimpi kat seseorang tu. Maksudnya dia dok rindu kita. Positif jaa aku bilaa teringat camtu. Yess tu tandanya dia still rindu aku kan kan. Actually kami sembang panjang lagi. Tapi aku tak ingt!!! ISHHHH


No comments:

Post a Comment