Memang lahh KALOT!!
Aku bangun 7 and buat rutin harian aku. Suddenly, aku terbaca post seorang kawan nii di muka buku. She said about someone. I mean someone died. It seems like the story bout Cik Cinta aku.
Cuak gilaaa derhhhh..
Aku memang tak boleh sorok. Dengan muka macam kambing bau macam kerbau.
Aku bergegas pergi membuat lawatan ke Taman Cantik KAMI.
Dekat taman tu simpan banyak LOVE MEMORY kami.
Laju jaa air mata.. Aku memang 100% salah kan diri aku.
Memang down! Then terus call member aku and said that we need to talk.
Nangis bak orang mati laki katanya. hahaha.. Next week final week berita tu memang wt aku down gilaaa..
Someone that aku tak pernah jemu tunggu.
Someone yang tak pernah aku berhenti berharap.
Someone yang makin hari makin aku sayang.
And I said kt member. Nampak tak dendam dia kat aku sampai mati?? What a life???
Member sampai tak tau nak kata apa.. Yesss I can read ur face!!
The whole day aku habiskan time with member dan member dengan makan makan makan.
2bungkus nasi lemak, Laksa mangkuk besar, Ice cream yogurt, Subway,Cookies,Moist choc and cheese cake and di akhiri dengan maggi kari and ayam goreng.
Ending story,
Aku beranikan diri aku tanya kat tuan punya post tu. And she replied me.
Actually kebetulan nama arwah dengan Cinta hati aku sama.
Aku pandai jaa wt conclusion yang second name tu base on fav movie dia.
Hahhahah. But apa pun aku percaya apa jadi hari nii ada hikmahnyaa.
And semestinya aku memang takkan lupa hari niii
No comments:
Post a Comment