Now, maybe nii post yang terakhir untuk masa sekarang nii..
Busy nak siap ticket.. Hope semuanya berjalan lancar..
Dalam kesibukkan aku nak menempah ticket tu sempat lagi aku dok berangan-angan..
Whatever its aku sangat sayang kat dia. Yess i do.
"I percaya semua yang jadi ada hikmahnya, perkenalan kita tak pernah I sesalkan."
Pikir2 pasal activity bulan 12.. cet advance sungguh bak kata sang kawan. hahah
No bukan apa aku tak nak nanti haru biru plus hari2 aku habis.. kan dah rugi nama dia tu.
So sambung balik, yaa bulan 12 memang lahh ada merancang mau singgah di Kuala Lumpur..
Memang trip tu aku comfirm pegi, but i wish aku tak jumpa Cinta Hati aku.. Motif?? Aku belum berjaya lagi!! Aku bukan sapa2 lagi!! Dulukalanya aku ada berkata yang aku akan tunggu dia dan juga aku akan cari dia when aku dah BERJAYA. So aku rasa masanya belum tiba lagi. Aku tak ada rumah lagi,harta mengunung pun belum. If takdir aku terserempak dengan dia the day aku kat sana memang aku nanti lari tak cukup tanah cettttt or maybe aku perlu sediakan kelengkapan penyamaran from now? hahahah..
Yess I will make myself look like the clown. Tapi trip karier pakai macam clown?? aishhhhhh
Anyway November dan seterusnya ialah bulan yang busy.
No comments:
Post a Comment