Apahal plak now! Tu lah dari dulu taknak deactive fb, dah elok2 kena hack gatal bukak balik fb!!!! arghhh Makin dekat makin cam niii..
Bara untuk 10 minit sat. Last, aku pun amek keputusan dengar lagu Rindu Pengubat Luka dengan reason hilang lah rasa bara nii.. At last mula lah aku stalk manusia yang buat aku bara nii. Hahaha cerita dari tengah tanpa pendahuluan rupanya aku nii. Ermm Short story nya mula-mula aku bukak lah cik Fb bagi memperabiskan masa terluang aku yang aku nak bazirkan ni. Lepas tu boleh lah pulak dekat home aku terpampang photo si gadis nii dengan ehem-ehem nya. Yang aku tak tahan tu ehem-ehem nii dulukalanya ada lahh disebut2 oleh kekasih hati aku tu. And now datang persoalannya.
KENAPA nak bara? Gambar ja.
The reason is. Dia bergambar dengan seseorang. Seseorang yang aku kenal,yang aku rindu always. aceceh. Dipendekkan cerita aku nmpk gambar si gadis nii dengan pacarnya yang mirip bangat sama kekasih aku. Perghh.. Try positif.... At last aku tengok insta dia.
Dia cakap relay dia dh 2 tahun? wht? Memang tak logik lak kan kan kan.
So conclusion nya. Aku ambik keputusan tak amek port. So maybe harini hari terakhir aku on segala nya. Aku tak tak apa pun jejas mood aku dalam 20 hari akan datang. Aku tak nak semuanya jadi sia-sia.
So time to deactive fb? tak perlu lah. Just biar.
Aku pesan kat hati : Ingat janji 10 bulan yang lepas? Ingat janji ang tiap pagi? Terima kelebihan dan kekurangan dia, Sayang dia seikhlasnya,Jangan pernah tinggal dia walau apa pun jadi, Walau cinta dia dah bertukar benci,Aku akan tetap sayang dia. Tetap.... Cinta hujung nyawa.....
No comments:
Post a Comment