Tuesday, 1 October 2013

Another Plan

Yawww! Aku ingat aku nak join lahh trip tu.. Yaa firstly memang laahh aku nak p atas sebab karier.
But I think that okay kut if aku try first step. My plan is. Aku aturkan date? Takut dia tak sudi. Err
So kalau ketiga-tiga malam tu aku set yang aku akan tunggu kat situ apamacam? Huhhhh Takut kena reject :( Takut kena reject lepas tunggu setahun. Fuhhh mesti menangis tak berlagu. Tapi kalau tak try kan tak tau.
Maybe dia nak jumpa aku jugak? Entah lah. Lepas dia cakap macam2 dia nak ka jumpa aku? Dia nak ka tengok muka aku lagi padahal dia dah buang semua kenangan kami? Hemmm.. Aku takut jadi sia2. Arghhhh berbelah baginya aku sekarang!!! Nak tapi takut?? ishhh.Apa dia cakap tu memang dari hati dia? Mestilahh..

Aduhaaiiiii !! Aku akan cuba :) Aku kena cuba :) Tu jaa peluang aku sebelum aku masuk NS rite?
Lepas tu nak study lagi. POsitif kay Positif. Why not aku try kan?
Biasalah dalam relay kena ada pengorbanan rite? So dia dah banyak sangat berkorban untuk aku. Untuk kebahagiaan aku. Untuk keselesaan aku. Too much. Selepas setahun. Sapa tau hati dia dah terbuka? sapa tau dia memang tengah tunggu aku jugak ?

Cinta hati, walau jauh mana pun kita i akan pastikan cinta kita takkan pupus. Selagi I hidup. I akan berkorban segala yang i ada. Sebab I cintakan You. Biar hal nii tetap jadi rahsia hati I.. Let the plan just between us baby :)

No comments:

Post a Comment