TODAY ? Cuti.. Tak mau mengadap sapa pun. Macam status2 kat FB plak. haha
Aku paling lahh tak suka bila ada jaa ex yang masih nak sebut2 dia ex aku. Heyy yang lepas tu lepas.
Seboleh2 nya aku memang tak mau kenal ex2 aku. Terutama kau ex. B'coz aku sangatlah terkilan dengan apa yang dah jadi. Memang salah aku jugak. Aku tak tau apa yang aku pikir time tu.
Yang pasti hal tu betul2 kecewakan dia. Memang aku yang bersalah dari mula kami kenal.
Salah aku reply chat tu. Salah aku terima dia sebagai teman hidup aku. Ya salah aku sebab hancurkan segalanya. Aku nak tegaskan kat ang nii aku kalau kawan tetap kawan, ex tetap ex, musuh tetap musuh. got it? Kalau ang rasa ang nak jadi ex aku. Tolong jangan muncul dah. Aku tak kan berkawan dengan ex aku.
So kalau ang rasa aku ex ang and bukan kawan ang. Tolong angkat kaki.
Sebab aku suka sangat propa. At last, aku sendiri yang keliru.
KALAU AKU ADA PELUANG?
Ya namanya manusia always harapkan peluang. Aku just nak buat satu hal. Aku akan usaha sebaik mungkin. Perbaiki hubungan aku dengan dia. Aku nak bayar setiap kerugian dia. Setiap sen.
Nasi memang dah jadi bubur. Tapi bubur still boleh makan kan? Kenapa aku nak menyerah padahal aku baru ja melangkah? Semoga aku masih berpeluang untuk dapatkan segalanya milik kita.
No comments:
Post a Comment