Thursday, 12 September 2013

Dalca :3

Oh NO! Aku dok gilakan dia lagi after 9 bulan berlalu. 9 bulan lepas aku macam orang separuh gila.
Ya aku yang cari masalah kan. Memang cun r bila setiap tarikh yang aku ingat dalam otak aku nii berlalu tanpa dia. Lagi cun bila member2 suka tanya pasal BOYFRIEND. Alahai yang panas telinga bila ada jaa yang cakap aku nii tak ada prob la nak study b'coz tak ada BOYFRIEND pon. HELLO? Aku tak da BOYFRIEND? Nasib ada jaa kawan yang cover kot atas. Hahaahha.
Last Ramadhan was very memoriable. Ramadhan yang pertama aku sambut tanpa dia.
But yet, aku kenal Mr. D kali nii. Dia bestie aku. Alahai POYO :3
Yaa bagi aku dalam perjalanan aku menghitung usia ramai yang aku akan jumpa dan mematangkan aku.
Walaupun otak dia dah tercemar bukan macam otak budak setahun tapi setiap patah yang keluar dari mulut dia ada maksudnya. Tiap kali mulut dia buka. Bukan senang nak tutup. Situasi yang aku paling tak boleh blah bila Shafiq tau yang aku suka kawan dengan Mr D. ser ser at last aku just cakap sapa diri aku untuk tidak keruh keadaan. Yaa depaa sangat lahh terkejut beruk. Apa boleh buat aku memang setia pada yang satu. :)
Now aku tengah latihan untuk lesen kereta. Not bad lahh. Untuk hari ke 2 dengan Uncle aku dah menerokai jalan besar bersama Viva :3 Harap besok akan jadi lebih baik dari hari nii.. Nite World. Nite Malaysia. Nite Cinta Hati. I love You Doremon.

No comments:

Post a Comment