Tuesday, 17 September 2013

FOBIAKU :3

Akhir-akhir nii ingatan aku dekat dia makin menebal tanpa sebab yang pasti. Ya memang rindu lahh jawab nyaa after 9 bulan. Aku pulang ke kampung halaman untuk beberapa hari. Fobia aku kat highway makin teruk. Dulu malam jaa. Now siang pun. Haihh. Sebab apa? Firstly dia jaa tau and second reason aku pernah tengok kemalangan yang meragut banyak nyawa dan memberi impak yang besar pada jiwa raga aku. hahah Cam gilaa. Seriosly aku hadap dengan pelbagai fobia.                                                                                   Antaranya Laut? Tak sama sekali, sebab aku pernah kena kiss dengan Cik Obor-obor time honeymoon dulu.
Highway: Itu memang tegar gilaa fobianya
Benda besi: Aku tak tau sejak bila tapi yang aku perasan aku tak boleh sentuh benda besi. Nanti gigi ngilu. Pelik-Pelik jaa
Motor: Ni yang paling teruk. Yess aku alami fobia menunggang motorsikal yang paling teruk. Aku sampai menangis-nangis bawak motor tu. No choice redha jaa. Lepaih ja patah kaki aritu aku memang banyak kali nak kemalangan. Fokus aku cepat hilang. Tu yang tergesa-gesa nak amek keta dah. Perghh. Kaki nii sakit tak terkata lah bawak motor nii..

Selain dari fobia aku jugak dah banyak buang fobia lama aku yang paling tegar. KUCING :)
Aku dah bela Miss nii since bulan 3. Menariknya dia memang banyak yang menarik. Tak pa citaa pasai nama dia. Mula dulu aku bagi nama gabungan sayang dengan aku tapi tak lekat. Nama dia diambil dari keperibadian Sayang aku yang datang bawa cahaya. Sama macam Miss nii. Layan miss macam layan sayang. Bawa miss naik moto, lepak tempat yang selalu lepak dengan sayang.
Satu jaa aku harap, moga-moga masih ada peluang untuk aku betulkan segalanya.
Semoga masih ada cinta untuk aku di hatinya.Aku masih menunggumu cinta =)
SALAM.




No comments:

Post a Comment