Cerita semalam : Aku dengan sang member berlepaks lepas aku siapkan bilik2 untuk kedua kalinya.
Sang member menarik daku sambil menggunakan nama Y untuk memulakan tajuk utama forum lepaks kami.
Orite dengan singkatan SM = Sang Member aku akan meneruskan hot story nii.
SM cakap bagi dia hal aku dengan Y tak settel lagi. Actually i was wondering lepas dia robek2 hati aku yang bak kekabu nii and aku minta maaf walau aku tak salah apa2 kemudian disusuli kemaafan dari dia serta fobia aku untuk mempercayai orang yang bergelar KAWAN tu at last hal nii dianggap tergantung??? WHAT LAA?? Maybe manusia-manusia ingin melihat aku naik hantu dan menerkam dia serta memecah kan tengkorak kepala kemudian mengambil otaknya?? derr? Perluka aku mengumumkan kat semua orang. Please lahh susah senang aku tak da nya sapa peduli now bila jadi cam nii ada jaa aihh. Memang aku tak suka semua di sekelilingnya. Tapi sapa aku untuk stop segalanya? Hak dia right? So aku yang angkat kaki lahh. Go On My dear Wish You Luck.
Aku memang try tak amek port pasai nii suma and dah rancang nak tinggal those friendship past behind. But aku tak boleh. My new friend, entah lah yang aku yakin those friends dekat sekeliling aku just kawan untung benefit kecuali Hamba Allah nii. Yang aku kenal since aku form 1. Entah kenapa aku suka buat baik kt dia.
Walau dia serba kekurangan di mata orang lain. Dia ada keistimewaan yang memang tak ada pada kawan2 aku yang lain. Aku harap jasa dia akan sempat aku balas. TERIMA KASIH KAWAN untuk mematangkan dan mewarnai hidup aku :)
No comments:
Post a Comment