Sunday, 29 September 2013

LOL

Hari yang terasa singkat :)
yolahh bangun jam 1 kot. Sembang2 si kawan cakap. Ang nii kalau tido lama style nak lupa sapa2 and kali nii sapa? Urhhhhhh!!! BEBAN BEBAN..! Takda sapa lahh. Biasa kalau dok nangis mestilahh penat jawabnya. ishhh dia nii nasib lah kawan! Maybe detail kau tak jelas. Saya tidoo lama atau terkurung lama lebih dari 8 jam tu tandanya saya stress,sedih,sunyi,nak lupa manusia,situasi. NOTED?
nasib lahh MISS yang gerak kalau tak memang boleh langkau 24 jam wohh.
Today 29 rite :) Date yang memang aku takkan lupa rahh. Ubah hidop aku 360 lepas 9 bulan.
Aku perlu rehat yang cukup. Jangan STRESS! AVOID AVOID.. Dateline dah dekat waduhh waduhh.
Now aku kena prepare betol2 so nanti boleh tempah tiket yang aku nak yahooo!
I will make you proud of me CINTA. Its all about you :)
Terima kasih, Maafkan I. Selamat Malam sayang :)

No comments:

Post a Comment