Menyepi dan kini aku nak story mory!! Jyeahhhhh hari yang di nanti semua dah tiba its today!! TODAY kay TODAY!Memang hari yang sangat panjang. Memang title of the PROM QUEEN bukan milik aku. Yalahh tunjuk muka pun tak.But that event depa habis masa dan duit? yaaahh seumur hidup sekali rite.
Yaa maybe aku akan rasa sesal sebab xjoin but yg pastinya sehari jaa. Better than aku akan rasa terpukul gila berbelanja demi satu malam? perhhhh remaja kot belajar laaa berjimat sama ngaaa aahaha yaa sebelum aku matang pun aku macam tu. Taktau nak hargaii duit membazir jaa.Bila orang tanya awat takpi prom? Aku akan jawab "ish kalau aku p sat aku yang menang semua" ya lahh betul paa. hahaahha
But walaupun hari nii seronok bergelak ketawa, aku tetap mengalirkan air mata. Hari nii hari yang aku pernah sebut2 dekat Sayang dulu. Yess harii nii sudah berlalu dengan aku didepan kerjaa tanpa menoleh kearah jam. Yess memang aku tak pandai menipu bab perasaan. Aku terlalu rindu dekat dia. Jaga diri cinta. Maafkan I. Semoga I berpeluang betulkan segalanya,I harap I berpeluang jaga you sampai nafas terakhir I, I harap I dapat tebus segala nya walau dimata you tak mungkin. Tapi akan tetap berusaha. Firstly sebab cinta I dah kuat gilaa kat you. Second sebab I memang takdapat maafkan diri I dengan apa yang I dah buat.
sampai I terpaksa jauhkan barang2 you dari I kecuali jaket you. Benda tu paling2 I tak boleh lepas sampai ke hari nii. :) Jagakan dia Ya Allah. Lindungi dia Ya Allah. Moga dia selalu dirahmati.
No comments:
Post a Comment