Aku ingat aku nak p masjid oleh sebab malam ni malam jumaat so aku ingat nak baca Yassin.
Tambahan pula mimpi aku malam td :(
Aku jejak kaki ke rumah Allah.Tapi bila sampai kt pintu.
Sejuk dingin kaki dan tangan aku.Sampai gigil.Aku tak mampu teruskan langkah aku.
Ya Allah.Aku rasa hina sangat.Aku undur dan terus berjalan balik.
Kenapa aku macam ni...Kalau dia ada.mesti dia akan tenangkan aku.
Aku gelisah sampai tak mampu buat apa2.malam ni aku nak wt solat hajat plus baca Yassin utk dia.
I will..Aku sedar aku akan menyusuli mereka di alam lain.
Aku sayang sgt kt dia.Ya Allah jagakan dia untukku.
Mampu kah aku menatap matanya yang selama ini jd penawar segala luka aku? Mampukah aku berhadapan dengan dia lg? Mungkin kah kami bertemu lg?? sempat ka aku?? Sempat dia maafkan aku?? Aku dah rosakkan dia.
Keperibadian dia wt aku selalu tertanya.Kenapa masa itu sangat cepat tinggalkan aku..
Dia tinggal kan aku dengan janji :'( Sampai bila aku nak hukum diri aku??? Sampai bila aku nak berperang dengan perasaan??
No comments:
Post a Comment