Sunday, 3 February 2013

Kehebatan kau terserlah

Kadang-kadang dalam hidup kita.Banyak perlukan kesabaran termasuk hidup bercouple :'(
Hidup bercouple bukan senang.Memang ramai yang ckp hidup orang berkahwin lagi mencabar.
Tapi bagi aku hidup No! Hidup berkahwin.Bila gaduh or nak cerai mesti pikir bout ANAK and so on.
But couple? apa yang nak difikirkan? nothing.Maruah and Cinta --" Benda tu tak penting di mata manusia zaman kini.Kenapa setiap pertemuan tu akan disusuli perpisahan? Cinta yang aku harap selama ni.
Kenapa aku? Bila aku nak berubah and jadi yang terbaik.Ada dugaan yang menimpa.Aku ingat dia teguh.
Tapi tu cuma harapan aku.Aku ja yang harap yang terbaik,aku ja yang buat yang terbaik untuk hubungan.
Dia?? Kenapa perlu dia letak perasaan benci dalam hati dia? Kenapa perlu dia seksa aku?
Aku sedar aku salah.Aku cuba perbaiki silap aku.Kenapa dia tak nampa? Aku manusia biasa!
Aku tak boleh ubah masa lalu.Tak juga boleh padam salah aku.Macam mana nyesal nya aku entah bermakna ka untuk dia? Kenapa bila gembira boleh sama2? Tapi susah? Selama ni aku maksudkan susah.Bukan tak berduit,tapi susah yang aku maksud kan selama 1tahun 6bulan dugaan kesabaran macam now.Aku tak pernah salahkan takdir.
Aku yang pilih jalan aku camni.Cuma aku kecewa dia sanggup buat aku camni lepas janji macam2.Lepas aku dah bagi benda yang paling berharga.Aku sedar aku tak mampu limpahkan intan permata kt badan dia.Aku just mampu limpahkan kasih sayang and cinta yg just untuk dia.Tiba2 aku teringat,aku pernah cakap kat ex aku.Cinta tu ka yg nanti ang bg aku makan lepas kita kahwin?Now aku dapat jawapan atas soalan aku.Jawapannya ialah Memang cinta tak boleh bagi makan.Cinta tu wat aku kenyang! Penangan cinta memang hebat.:'(

Terima Kasih Cinta Kau memang hebat :'(
Kau dah berjaya :'(

No comments:

Post a Comment