Kenapa aku lemah sampai macam ni? Aku memang tak layak utk disayangi.
Aku terima kalau ni jalan takdir hidup aku.Tapi sayu hati aku fikir pasal dia.Kenapa!
Sakit dada aku.Nafas bagai di awanan.Dia bidadari aku.
Kenapa aku sia2 kan dia dulu?? Aku tak kalah lagi! Aku tak kan mengalah sebab ni cinta terakhir!
Pengorbanan terakhir.Aku terbaca satu status "Ada dua insan sangat cintai seorang pompuan ni,Tapi dia cuma cintakan wanita ja..tiba satu saat nyawanya dicabut..roh pompuan tu tak tenang kerana dia selalu rindukan wanita tu..dan tak pernah relakan wanita tu pergi" seram aku baca.Menakutkan aku.Bila nyawa aku dicabut nanti adakah roh aku tak tenang cam mimpi pemilik status tu?? Adakah bayang2 dia and kenangan kami akan terus menghantui hidup aku sampai hujung nyawa aku? Aku nak dia..:'( Aku rindu sangat kat dia.Sampai bila air mata aku mampu nangis sebab dia?? Aku tak kuat dengan semua ni Ya Allah.Dugaan Mu bagai meletak aku ditali gantung.
Bukakan lah pintu hatinya Ya Allah.Dunia ni tak kekal.Kenapa aku lupa tu!! Kenapa aku jatuh cinta!!!
Kenapa aku couple!! Aku sakit sangat.Aku tiada dalam hati nya.Padahal aku setia tunggu dia.
Kenapa dia buang aku? Hina sangat ka aku kt mata dia.Mana hati aku? Dia dah hina aku macam2.Dia dah maki hamun aku.Mana harga diri aku? Semua nya dah hilang.Aku rendahkan diri aku.Demi menyayangi dia.Apa akan keluar dari mulut dia bila aku jumpa dia suatu hari nanti? Mana hilangnya jnji2 itu sayang? Cinta sampai mati kita?
Mana sayang!!! U janji tak kan biar I nangis sorang2.Mana U sekarang? I tengah nangis sorang2!!dan hampir setiap masa dgn airmata mana u!!! I Betul2 tak sangka janji U cuma harapan.Malu I yang tanggung.Perit I yang pendam.Seksa I yang rasa.Sayu I yang alami.Deritanya I..Kenapa I!!! Cinta ni betul2 membunuh I.
I keliru sangat kenapa semua jadi camni.I tau U akan point kt I.I and I.I salah untuk setiap yg berlaku.
Jahat gila kan I dimata U? I memang tak sama cm org lain.Kalau U ditempat I.U akan rela mati dari hidup.
Percaya la.Semua org hina I sebab seorang perempuan bertahta di hati I..U tak tau rasanya bila keluarga sendiri pandang rendah kt U.Sampai wt I malu nak berhadapan dengan masyarakt luar.I pilih untuk tetap diam.Tapi hati ni disiat tiap masa dengan sikap semua org.
No comments:
Post a Comment