Thursday, 21 February 2013

Dugaan Lagi

Firstly aku memang nak terima kasih kat si Dia :'( Doa U da termakbul.Berbahagia lah U atas airmata I.
I tau tu yang U nak.Sekelip mata I hilang segalanya.Sekelip mata I jatuh sayang kt U.
Hilang fungsi kaki,Hilang U,hilang kepercayaan,hilang SAYANG.
Apa lagi lepas ni............Allah uji I.Tolong jgn seksa hati I lagi Sayang..
Ya Allah..Cubaan apa ini..Today aku nak cerita detail sal My Candle,
Me and T stay dalam sebuah kelas kosong.Tujuan kami hanya untuk lepak.
Tiba-tiba Pn L masuk kelas tu.Kami keluar.Pn L tya "Kamu buat apa?". T jawab "amek barang"
Kami terus blah tanpa fikir panjang pasal Pn. L.
20.02.13
Pn.L panggil kami.Cikgu amek nama..
Memang that day aku tak ley study+fokus.
Korek punya korek.At last my Sahabat said " Ang ngn T pya kes jadi kes Lesbian.Pn L ckp ang betul kan baju T."
"What! Gila! aku sentuh dia pun x!!! " Aku ckp.."Chill aku dah cover ang" and aku lari jumpa T
Aku betul2 xpercaya.T kawan aku dari aku baru kenal baca sampai aku tau buat karangan.
Semalaman hati aku gundah gulana.Kenapa Pn.L sanggup cakap mcm tu.
Apa salah aku kat dia.

21.2.13
Hati aku tak tenteram.Hari pertama tanpa ayah disisi.
Biar hati aku berdendam mcm mana.Aku memang syg ayah.
Aku tak nak kecewakan dia.Aku tau aku terlalu pentingkan diri sendiri.
Aku rindu doubleu.Fikir punya fikir.
Sahabat aku dapat jwpan atas keserabutan yg bermain di minda aku."Kes ni tak bleh salahkan cikgu.Salah parents ang sbb dlu dah masukkn kes W dlm sekolah.Now sapa yg nak kata ang ni straight? Senang cta ckgu da buat conclusion coz kes dulu" dengan menahan sebak didada
aku ckp "weh,aku memang fikir benda tu.Airmuka aku dah jatuh.Kalau aku cakap.Sapa pun tak akan percaya.Mana hak bersuara???Bila aku abes ja SPM,aku akan cakap kt family aku segala yg berlaku.Sebab kes W aku kena mcm ni.Lesbian kes srios kay! Aku tak nak sapa pun tau apa jd skunk ni..Habis ja SPM aku akan pergi sejauh mungkin".Dia ckp "Tu la mak aku pun ckp mak ang xptt wt camtu,sekarang maruah ang dah jatuh.Cikgu mmg xkan percaya ckp ang" Aku diam seribu bahasa.Kemana hilangnya dia yg aku puja di saat aku perlukan dia?
Aku just nak hidup tenang macam org lain.Tekanan kali ni buat aku rasa agak down.Fikir tentang kepercayaan yang sudah hilang.Aku makin tertekan.Ya Allah hanya padamua aku memohon.Kau bantu lah aku.Sesungguhnya aku lemah dan gemuruh untuk berhadapan dengan segalanya.My family akan percaya cikgu dari me.Yes I know.
Kebenaran>Keberanian>Ketabahan pls muncul....


No comments:

Post a Comment