Aku baru terjaga..Aku mimpi dia.Ya Allah aku xsangka.
Mula kami kt shopping mall.besar plus cantik sgt.bak istana.
Aku tya dia knpa tgl aku lama2.Dia cakap dia pun rindu kt aku.Dia lyn aku cam dlu.
Aku gembira sangat.Dia minta maaf sbb xwish birthday aku.
Kami main,menari.sweet sangat.Tapi tiba2 kami terpisah kami sama2 dlm rumah Allah.
Aku kt tingkat atas.Dia plak kt tingkat bawah.Aku turun bawah.Cari dia.Aku jumpa dia.Dia duduk tak jauh dari aku.
Tiba2 pak Imam tu tya aku.Aku tak boleh jawab.Dia tlg jawab.Dia terus duduk sblh aku.dia ada beli dua jam satu warna kuning satu warna biru.Lawa sangat2.Mak pun ada.Tapi Imam tu kata.Biarkan kita bersama :) Time tu ada pengantin duduk sblh I dia pkai bju warna biru.Sorang anak datin.sorang lg bapok.tp muka dia familiar gila.Lepas tu kita keluar U bawak I naik moto.NINJA! wow.U bwk I ronda dalam hujan.Sweet.
Then U cakap U tak ley lama.U kna balik KL dah.terus I bangun n nangis
Babe.I miss U so much.Roh kita bertemu its? Or U terlalu rindu kt I?
I tak tau kenapa lately I asyik teringat kt U.I harap I sempat jumpa U.I tak nak tegakkan benang yg basah skunk.
Untuk sementara waktu.I nak biar U tenangkan hati.Tak guna I paksa2 U.Tak guna I nak tegakkan benang yg basah.Lagi I mendesak.U jugak yg tertekan.I tak kisah kalau U nak siat hati I.Asalkan U puas.
I cintakan U sepenuh hati I.Demi Allah I akan tunggu U.
No comments:
Post a Comment