Thursday, 7 February 2013

Sabar lah Kawan

Anda! Aku memang crush kat ang! Dah lama.Tp lepas aku dengar ang dengan dia.Aku mula melupakan kau.Yes aku sangat mencintai dia.Aku tak pernah salahkan takdir.Dia memang istimewa.Kalau aku kejar kau dulu pun.Belum tentu aku akan kenal erti hidup macam sekarang.Aku dapat rasa kau percaya aku.Kau cerita masalah kau td.Its first time.Aku kagum ngn kau.Kentalnya jiwa kau ngn dia.Tetap bertahan to love each other.Maafkan aku sebab aku hanya membisu tikala kau bercerita keperitan hidup kau.Aku sangat memahami apa yg kau rasa.Aku alami nya sebelum kau.Jangan la bersedih kawan.Aku akan ada mendengar luah hati kau.Selagi kau bercerita.
Family kau pandang rendah kt kau?? Now dgr! Family kau yg sosial pandang rendah kt kau sampai kau derita? Aku? Family aku yg kuat agamanya camna pulak? Dowg sishkan aku! Dowg wt aku macam tak wujud! Jijik ka aku? Derita aku bertambah dengan penghinaan si dia.Kau tau tak apa aku rasa? Tak ada sapa yg tau!dlu aku pkr. Kenapa perasaan ni tak pergi bersama dia?hah! Semua sbb aku terlampau syg dia. kenapa aku diseksa? Puas aku menangis tanpa ada seorang manusia tau.Aku meraung bagai hilang akal.Disebalik gelak tawa aku.Tersirat sejuta derita.Aku memang suka kongsi suka.Tapi aku xnak kongsi derita.Biar lah aku pendam walau ia hanya akan membuat luka aku lebih dalam.Aku tetap teguh dengan cinta terhadap dia.She is the women that had change my world.

No comments:

Post a Comment