Cinta yang Takkan Terpisah :) Terbelenggu ikatan tanpa manisnya cinta Memaksa diriku menapaki jalan Arah yang tak pernah ku mahu dlm hatiku Membangunkan ku dari suramnya mimpi ngeri Tuk menjdi penghuni dalam sangkar hatimu Kerna engkaulah nadi yang menhidupkan aku Seandainya waktu Tak pernah pertemukan aku dgn dirimu Akn kubiarkn mati hatiku selamanya Sehingga kau dtg membangunkan aku
Thursday, 7 February 2013
SetahunTujuhBulan
Our 19 months anniversary <3
Setakat hari ini belum ada pengganti mahupun calon.I bersyukur sebab I mampu setia sampai hari ini.
Terima Kasih Sayang sbb dah lyn kerenah I.Allah temukan org yg betul.
Insan yg sgt mulia,penyayang,penyabar,dan sangat rapat dengan I.I tak tau mcm mna I boleh terlampau rapat dengan U.Sampai I jatuh cinta.I terlalu ikutkan ego.The blame is always on me.Takpa.
Seharian I teringat kat U.Kalau U ada sekarang.Mesti kita tengah baring sambil cerita pasal hari masing2.
Or dah tido tak letak phone.I terlalu childish kan.I tak matang langsung.Perbezaan umur ke yg memisahkan kita?Nope! U tau tak baby.setahun bersama U sangat lama bagi I.Walau ia just sepantas kilat.I tetap mampu ingat setiap mimpi yg U cerita kat I,setiap detik suka duka I dengan U,setiap kata yg buat I tersenyum.I malu sgt dengan U.Kita berbeza sgt.I malu berdepan dengan U.I tak pandai,rajin,baik,suci,penyayang cm U.sejujurnya I malu.I buang rasa tu.I anggap U segalanya.Sampai I jatuh cinta.Tiap kali cukup sebulan.Air mata I jatuh atas kad U.I sayang kt U b.Kalau pun I tak berpeluang untuk menjaga U sekali lg.
Ingat lah.I akan sentiasa ada untuk U.Sampai hujung nyawa I.I akan tetap setia tunggu U.Walau pun U akan tolak I cam El tolak Ikram.I akan tetap setia.Jauh mana pun I pergi.U tetap dalam hati I.Bersyukurlah.U tak perlu tebalkan muka setebal kulit babi utk berhadapan dgn family U.Bersyukurlah dunia ni lebih kejam kt I bukan kt U.
Bersyukurlah hidup U dah tak sial tanpa I.Maafkan I untuk segala khilaf I.sesungguhnya I manusia biasa.
Maafkan I.I org yg paling rapat dengan U.dan I jugak yg selalu wt U nangis.I xpernah expect apa2.
I tak pernah sedetik pun pkr sal penghujung hbgn ni.I terlalu sygkan U.U tak kan percaya.I perempuan kotor,murah dan selalu susahkan U.U terlalu jijik kt I.I hampir musnahkan masa depan I lepas U pergi.I rasa kejam gila dunia.I salahkan semua org.Tp sekarang dunia ni memang kejam.i tak kn biar sapa pun rampas U ditangan I.
I nak tau mana hilangnya rasa kasih syg U.I nak tau mana hilangnya Kekasih hati I.Kenapa U tinggalkan bayang2 U kat I!! kenapa sayang!! kenapa I yg harus tempuh ni semua??!! kenpa!!!!!
Baby I love U~
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment