Thursday, 7 February 2013

SetahunTujuhBulan


Our 19 months anniversary <3
Setakat hari ini belum ada pengganti mahupun calon.I bersyukur sebab I mampu setia sampai hari ini.
Terima Kasih Sayang sbb dah lyn kerenah I.Allah temukan org yg betul.
Insan yg sgt mulia,penyayang,penyabar,dan sangat rapat dengan I.I tak tau mcm mna I boleh terlampau rapat dengan U.Sampai I jatuh cinta.I terlalu ikutkan ego.The blame is always on me.Takpa.
Seharian I teringat kat U.Kalau U ada sekarang.Mesti kita tengah baring sambil cerita pasal hari masing2.
Or dah tido tak letak phone.I terlalu childish kan.I tak matang langsung.Perbezaan umur ke yg memisahkan kita?Nope! U tau tak baby.setahun bersama U sangat lama bagi I.Walau ia just sepantas kilat.I tetap mampu ingat setiap mimpi yg U cerita kat I,setiap detik suka duka I dengan U,setiap kata yg buat I tersenyum.I malu sgt dengan U.Kita berbeza sgt.I malu berdepan dengan U.I tak pandai,rajin,baik,suci,penyayang cm U.sejujurnya I malu.I buang rasa tu.I anggap U segalanya.Sampai I jatuh cinta.Tiap kali cukup sebulan.Air mata I jatuh atas kad U.I sayang kt U b.Kalau pun I tak berpeluang untuk menjaga U sekali lg.
Ingat lah.I akan sentiasa ada untuk U.Sampai hujung nyawa I.I akan tetap setia tunggu U.Walau pun U akan tolak I cam El tolak Ikram.I akan tetap setia.Jauh mana pun I pergi.U tetap dalam hati I.Bersyukurlah.U tak perlu tebalkan muka setebal kulit babi utk berhadapan dgn family U.Bersyukurlah dunia ni lebih kejam kt I bukan kt U.
Bersyukurlah hidup U dah tak sial tanpa I.Maafkan I untuk segala khilaf I.sesungguhnya I manusia biasa.
Maafkan I.I org yg paling rapat dengan U.dan I jugak yg selalu wt U nangis.I xpernah expect apa2.
I tak pernah sedetik pun pkr sal penghujung hbgn ni.I terlalu sygkan U.U tak kan percaya.I perempuan kotor,murah dan selalu susahkan U.U terlalu jijik kt I.I hampir musnahkan masa depan I lepas U pergi.I rasa kejam gila dunia.I salahkan semua org.Tp sekarang dunia ni memang kejam.i tak kn biar sapa pun rampas U ditangan I.
I nak tau mana hilangnya rasa kasih syg U.I nak tau mana hilangnya Kekasih hati I.Kenapa U tinggalkan bayang2 U kat I!! kenapa sayang!! kenapa I yg harus tempuh ni semua??!! kenpa!!!!!
Baby I love U~

No comments:

Post a Comment