Monday, 4 February 2013

Tak Puas hati SENTIASA!

Hari ni memang agak kelam kabut.Bangun lambat.Appointment doktor.Serabut kay.Aku tak msg E.E ckp "Nadi mrh ka?" Aku cam nak cepuk ja budak ni.Aku bengang gila kot.Aku panas baran kay panas baran! Sakit hati aku bila teringat Fy ckp.Walaupun kami tak rapat tp xda hati perut ka sampai seksa dia dan cinta hati dia camtu? Babi ja yang aku seru! arghh! Dasar E! Siapa kau disebalik hijab kau!Tapi aku hanya diam dan memendam rasa.Selagi aku tak tau kebenaran ye dak? Tadi si Y nyanyi lagu Jangan Ganggu Pacarku makin mendalam sakit hati aku.Lagu tu aku bg kat dia.And dia bg balik kat aku.Memang cantik la kan Y sayang!! Hilang fokus aku untuk whole Monday k.Buat aku tak tentu arah. Sampai jumpa eque ni..Jangan menilai seseorang berdasarkan masa silam, tetapi lihatnya pada hari ini. Setiap org mampu berubah. Malah jauh lebih baik dari apa yg kita sangkakan :) Allah tidak menilai bagaimana permulaan hidup kita, namun Allah menilai bagaimana pengakhiran hidup kita. Cinta I love U

No comments:

Post a Comment