Wednesday, 20 February 2013

My Candle!

Aku tak tau macam mana aku nak mula.
Buat masa sekarang,aku bertambah tertekan.
I really need you right now b.I rasa nak nangis!Mana You!
You cakap You xkan biar I nangis sowng2 kan!
Aku kena kes Les lagi tahun ni.Kenapa!!
Sudah lah! DIA ckp aku couple dengan kawan baik aku? No!
Apa sudah jadi dengan dunia.Kejam nya DIA melemparkan tuduhan tu.
Aku dan T just ponteng kelas! and kami lepak.Kenapa si DIA ckp aku betulkan tali T?
What la! Ya Allah hanya kau saja yg tahu kebenarannya.
Kenapa aku lagi? Aku tau tak ada siapa dgr ckp aku..
Sebab aku....
Tapi aku and T kawan! Dunia! Kenapa sampai macam ni?
Dah tak ada kerja ka sampai tokok tambah cerita sekarang ni hah?
Memang tak ada sapa t dengar cakap aku.
Busuk nama aku.. Aku buntu..Hilang Arah..
Streeeessss!! APA SALAH AKU KAT DIA!!!!
Sorry To Say! Aku betul-betul kecewa!
Last time I'm the one who respect you more than others.
I thought u an angel.but.....
It's unbelievable that U broke all my expectation on u! LIAR!

No comments:

Post a Comment