Friday, 1 February 2013

Bila hati Merindu

Bila aku terjaga.Aku selalu didatangi perasaan.
Hem Cik Cinta I rindu kat U.Sumpah.Sunyi sangat.Life ni macam tak bermakna dah.
Macam menghitung hari untuk pergi jauh.Sepanjang hari aku berfikir.
Apa jadi nanti bila dia tolak aku buta lepas aku tunggu dia? wooo..gila kah aku nanti??
Merana kah aku nanti? Mampukah aku? Aku dah busy kan diri.Tapi benda tu tak berhasil langsung.
Rasa bersalah datang disusuli tayangan kenangan bersamanya..Apa lagi aku boleh buat?
Bila aku keluarkan ayat "Apa aku boleh buat?" sepantas Tsunami otak aku teringat dia.
Kenapa sampai macam tu.Sebulan dah berlalu.Apa khabar dia? Dia terus menyepi.
Dan aku? Terus menghukum diri.Why aku tak move on ja? Bukan tak laku.
Tapi dah terikat janji.Hati ni dah jatuh suka.Dah sangat sayang.Terlampau cinta.ukti
Arghh mampu ka aku bertahan? Memang fact tinggal yang baik t dapat lebih baik.
But aku tak da rasa dah..Totally heartlesss! Untuk yang terakhir aku korban segala yang mampu.
Letakkan nyawa sebagai bukti.Yang aku betul2 cinta kan dia.Bukan hal besar bila aku mula sayang dia.
Sapa yang dapat sedar anugerah tuhan tu? Selama dengannya memang aku keliru.
Kabur hidup aku sebelum dia datang.Pelita yang dia pasang.Buat aku takut untuk jatuh cinta padanya.
Sebab bila hadirnya perasaan cinta pasti benci akan susuli.
Aku menyesal sebab biar diri aku jatuh ke tangan dia.
Aku menyesal biar hati aku derita sebab cinta.
Benda yang paling aku takut.Aku dah rasa.Sakitnya bercinta.Couple yang ke-20 merupakan cinta pertama aku.
Andai Cinta baca satu hari nanti.I nak U tau.8 July merupakan hari bersejarah dalam hidup I.
Apa detik bersejarah 8 July I tahun ni.hem.Sepi nya rasa.8 maksudnya tiada penamat.
Benda yang paling buat I terkejut.Gabungan tarikh lahir kita.Hasilnya.Tarikh Anniversary.
Tak percaya buat lah.

Salam Jumaat,

My Favourite Girl.Miss MM

No comments:

Post a Comment