Tuesday, 15 January 2013

Bila tiba saatnya nanti

Awal gila aku bangun hari ni.
Tidur pukul 4 bangun kul 6.Aku dah berjaya :)
Aku nak biasa bangun awal.So nanti senang.
Pagi aku dengan air mata lagi.Chomel :) U done a good gob
#Masa Silam#
Jyeaahh I rindu kat U.
Can I be better without U? Like U?  Damn worse
I tak tau macam mana life U tanpa I.
Tapi I nak U tau sucks gila hidup I tanpa U.
I boleh hidup kat mana pun.Tapi I tak boleh tanpa U.
Airmata I laju bila I terdengar lagu "Big Big World"
I betul-betul rasa kehilangan.Benda paling I takut.
I dah rasa sekarang.Satu I nak U tau kalau I jadi U.
I tak kan tinggalkan U.I rela gantung hubungan ni.
I rela tunggu jawapan U.Apapun I percaya apa U buat utk kita juga.
Kalau pun satu hari nanti U nak move on and kahwin macam semua orang cakap.
Yaa memang semua orang cakap cam tu kt I sampai I tertekan sangat tau.
Selama ni I diam.Today I nak terus terang kat U.If benda tu jadi satu hari nanti.
Anggap ja lah apa yang U lalui dengan I tak pernah terjadi.
I takkan campur life U dah.I bukan buang U.I boleh terima ex2 I dengan orang lain.
Tapi I takkan boleh terima kalau U yang buat kat I.And I akan face to face dengan dia.Sebab dia seakan merampas apa yang kat tangan I.I tak nak gaduh.Tapi biarlah I cakap dari hati ke hati dengan dia.
Macam mana remuk pun hati I.I tak nak apa jadi kat mak I jadi kat U.
I takkan terkejut if U akan datang kat I balik.Sebab semua tu pasti.U tak payah risau.
I tetap sayangkan U.Sapa pun U macam mana sekalipun keadaan U.Ingatlah.I akan tetap cintakan U.
Kalau I diberi pilihan I nak pilih U untuk jadi pendamping I sampai ke Syurga.
I tak kan pernah sia-siakan U.Cinta U cinta teragung bagi I.
Sepanjang hidup I.Sekali pun U tak pernah cakap yang U cinta kan I.
I biar.Walau U cakap U lebih sayang I dari sayang I kat U.
Tapi I yakin Cinta I lebih dari segalanya.I susah sayang orang.
Sebab I takut sakit.Peritnya,Deritanya.I dah lama fobia dengan cinta.
Mimpi ngeri bagi I.But dengan U, I selalu harap happy ending.
Sebab tu I bagi cinta I.I yakin dengan pa I buat.Biar la I sakit sebab cintakan U.
Dari I gila nak lupakan U.
Harini I nak bagi tau U yang I cinta kan U since our first anniversary.
Setahun I tanam rasa sayang.Genap setahun hasilnya I jatuh cinta.
I percaya U akan jaga Cinta I.U couple I yang pertama yang dah buat I betul-betul jatuh cinta.
Pengalaman mendewasakan I.
Terima Kasih Cinta :')  Terima kasih atas segalanya <3
I akan.Trust me 

#My Journalist#

No comments:

Post a Comment