Tuesday, 29 January 2013

Cinta Bersegi-segi

Fy mintak tolong aku.Memang sebelum ni kami tak bertegur.Tapi atas dasar kawan.Aku setuju tolong dia.
Dia syg kt A gila2.aku tau.Kehadiran E yg tak diundang membuat Fy rasa tergugat.Entah betul A dan E ada hubungan? Hanya mereka yang tahu.Tapi E cakap dia setia kt Cinta HAti dia.Maybe perasaan Fy ja.Mungkin juga E just cover kt aku kan.Now E dah rapat dengan aku.Dia baik.Banyak kemungkinan di situ.

No comments:

Post a Comment