Wake up late.
No breakfast and No lunch for me.
Tak mandi lagi dah ada tetamu.J mai umah :)
Lepaks depan Klinik.Lama gila aku tak keluar.
Tak sampai 10 minit.Nampak budak perempuan dengan motor dari jauh.
Dalam hati."Comel gila! Sapa tu!"hahah dia stop depan aku dohh..
Tudiaaaa kawan aku tuhh hahaha..2 minggu tak jumpa dah boleh lupa muka kawan sendiri.
We lepaks ramai-ramai.Y,S,J,I.
Lama kami lepaks.
Time aku,Y and S kat rumah aku.
S tiba-tiba buka kisah seorang kawan dia yang couple dengan kawan baiknya sendiri.
Wow sound worse. But dia Kunsa :) Bukan senang tu.
From a girl to a boy? First time aku dengar cerita ni.
Tiba-tiba aku terfikir can I couple with my own bestfriend?
Mybe orang lain boleh..tapi bukan AKU!
Aku akan still kawan dengan dia tak kira sapa pun dia.
Tapi bukan couple dengan dia..:)
Aku terfikir macam mana dia boleh couple dengan kawan sendiri.
Aku boleh terima downg kissing
But dia hampir dirogol.Wow berani ek Si bestfriend nak rogol dia?
Dunia semakin aneh bagi aku.
But pengalaman downg awesome :) kan? Tak semua orang lalui benda tu
No comments:
Post a Comment