Friday, 18 January 2013

Dugaan Lagi.

Cinta,
I harap Allah panjangkan umur I.
Menunggu terbukanya pintu hati U.
Untuk merasa sekali lagi disayangi.
Sama-sama dekat dengan Pencipta.
I rasa terhina sangat.I takut sangat kalau salah sorang dari kita pergi dulu.Hanya sehelai sepinggang.
I tau I t merana seumur hidup I.
Penyesalan yang tak sudah.Dulu I pernah cakap.
Biar lah dosa I just sebab I tak tutup aurat.Tapi now?
Cinta.I harap satu hari nanti U tau betapa bermaknanya U dalam hidup I.
Betapa I sanjung U.Kalau seandainya kita tak sempat solat sama-sama nanti.
I pergi dulu sebelum U.Redha la pemergian I.Halalkan makan minum I.
Maafkan I atas segalanya.I dah cuba jadi yang terbaik.Tapi I tak berpeluang.
I sedar I bukan yang terbaik untuk U.U cinta mati I.I tak pernah sayang orang macam I sayang U.
Maafkan I sebab I terlalu pentingkan diri sendiri.Tapi seandainya I berpeluang.
Hati U terbuka untuk I.I nak kita sama-sama taubat.Tu ja I nak dari U.I rasa bersalah.
I yang mulakan ni semua.Kalau U jumpa insan yang terbaik.
I akan lepaskan U pergi.Masa tu kalau Allah nak ambik I balik.I rela sebab Allah dah hadiahkan U seorang lelaki untuk mengantikan tempat I dalam hidup U.
I nak anak.Tapi sebuah perkahwinan terlalu besar dimata I.I tak mampu.Angan-angan I ada anak tabung uji dengan U.Kalau umur I panjang dan hubungan kita kekal angan-angan I akan jadi nyata.I nak kumpul duit.I nak bawak U keluar dari Malaysia.Kita bina hidup baru.Apa pun jadi.Bersyukur lah U sebab orang sekeliling U tak tau sapa U.
Tapi I? I pergi mana pun orang mengata.I tak kacau hidup sapa pun selama ni.Semua orang cakap ni semua sebab family I yang terumbang ambing.U tau tak apa perasaan I? I terseksa dengan ayat-ayat U kat I.Kaki macam ni.Family layan pelik gila semuanya k! Makcik2 I,Cousin2 I.Stress sgt.Buat I jadi kurang ajar dengan semua orang.Jatuh tersungkur I selama ni sapa pun tak ambik kisah.Kenapa sekarang semua orang nak treat I cam ni?
I tak ada kacau life downg pun.Tapi I tak salah kan downg.Sebab mak yang dah jatuhkan airmuka I.
Susah senang I selama ni I sorang2 tau.Banyak kali dah benda camni jadi.I tak ambik kisah.Tapi bila mak njang,mak cu,even kak yati buat I rasa terhina gila.I tak boleh terima benda ni.Kalau tak sebab U sampai mati pun I tak kan bagitau sapa pun sal Ibu.Kalau tak sebab U I tak kan pernah cakap dengan ayah dah.I buat segalanya untuk U.Tapi kenapa mak jatuh kan airmuka I.Apa dia nak.Tak cukup air muka ayah jatuh?
Cinta,I rela hidup sunyi dari hidup dengan dorang.Same goes to abang.Dia cakap kalau boleh dia nak bawak Kak Ipar I dok kat Sabah Sarawak.And Me I nak pergi sejauh mana I boleh.

No comments:

Post a Comment