Thursday, 31 January 2013

My Love

Sayang,
I sangat mencintai U.Demi Allah.
I ada masalah sekarang.Dia tak cakap yang dia benci I.
Cara dia sindir2 I. Macam I nak kat Couple dia.Maybe dia nak hancur kan I? hur?
Banyak kemungkinan.Lately I stress dengan cinta bersegi-segi.haih.
Haih.I am not a stalker.I just nk tolong F.why la.hem.
I sayang You. cinta,Sebelum i mati,I nak tgglkan U duit,Restoran tanda cinta kita,Rumah tanda sayang I,Tanah tanda cinta I yang tak pernah pudar :) sayang hari ni last bulan January.genap sebulan kita tak jumpa.
I masih tunggu U

No comments:

Post a Comment