Bila tiba hari ni satu ja aku harap. Wishes :)
Aku tunggu dia wish aku Happy Sweet 17 Nadia.
Tapi benda tu jadi once seumur hidup.Sedih sangat2.
Arghhhhh Mana U pergi sayang.I tunggu U wish sepanjang malam.I sayang U.
Pada hari yang bersejarah ni I harap kita akan berjumpa lagi.
I nak sambut hari ni dengan U macam tahun lepas.I nak red velvet macam tahun lepas.I nak Si Bulat macam tahun lepas.I miss eveything.
Padan muka aku :')
Sapa suruh bagi hati sendiri yang mengila.
Sapa suruh jatuh cinta sendiri yang sakit.
Sapa suruh tertawan sendiri yang seksa.
Apa pun.I manusia yang akan tunggu U perit mana pun.I akan tunggu.
#SetiaHujungNyawa#
No comments:
Post a Comment