Tak semua yang kita nak kita akan dapat.
Stop! Correction semua benda kat dunia ni kita boleh dapat kalau kita betul2 nak!
Beloved baby.
Hari ni I pergi check up.cececeh.Time tunggu giliran I jumpa seorang pengkid ni dia duduk tak jauh dari I.
Ayah dia duduk belakang I and sembang dengan someone.Cara dia cakap macam orang Kelantan.Tapi I paham apa dia cakap."Teman anak perempuan aku tu dah 2tahun macam tu" Orang tu balas "oohh tu ka anak perempuan ang?"
I just diam tp dalam hati "Memang PEREMPUAN.Mengada gila steady ja aku tengok".Time dalam bilik doktor kebetulan I belakang kerusi dia.Jenuh doktor hensem tu dok susun ayat BI dia.I just wat muka bosan.At last dia ckp "Laaaa Melayu rupanya awat tak bagitau" I ckp "Laa ingat kan dokter nak praktis BI hahah" dia sporting gila b.Semua orang gelak.haha.Best la doktor tu tapi tak bestnya dia cakap "Ni kaki ni xbek lg lepaih 3minggu mai balik" I ckp "Hah? gila dokter 3minggu abes tak boleh bukak lagi ni?" "Nope! Tak bek lagi kan" Urgghh Melting! "Dokter tu laki pertama I cakap hensem tau! grrr! Ishh kalau I ada kakak I dah tackel dia td.Dah r nak bagi MC lagi 3 minggu lak tu.Sakit kepala I.Terfikir p urut ja.Abg Abu dulu pernah mengurut jugak tapi ada ja tak kena.takut jugak.aishh balik tu I cakap kat ayah boleh tak kalau I nak p urut kaki ja sebab I malas nak tunggu lagi 3 minggu.Ayah cakap okay and nak bawak I p jumpa "BOMOH PATAH" petang ni.jyeaaahhh namanya sungguh! aww.Okay just wait and see.I cant imagine jumpa BOMOH PATAH tu.Harap semuanya okay and kaki I boleh berjalan semula :) I miss U sweet heart will update sal BOMOH PATAH malam jap g.
No comments:
Post a Comment