Hem today aku lepak kat satu group ni.
Ada yang berkata tentang Kunci Nafsu.
Dalam hidup aku first time dengar benda ni.
Something like that la.But benda ni more to bomoh.Pelik sangat.
Zaman dah moden tapi manusia masih mengamalkannya.Syirik kalau percaya.
But mak always call it Ikthiar.Entahlah yang aku tau kita tak boleh taksub sangat.
Oky berbalik pada tajuk Kunci Nafsu dari apa yang aku baca benda ni orang yang khianat kat kita buat bagi kita tak bernafsu normal and kita akan bernafsu songsang.Benda ni sangat rumit.But aku baca lagi.Benda ni boleh dibuka.
Perkara ni sangat-sangat menarik bagi aku.Benda baru.Selalu dengar suami isteri ja.
Kunci Nafsu punca terjebak dunia songsang?Boleh percaya ka semua ini? Bukan tu semua kehendak diri ka?
Dunia sekarang berbeza sangat.Mana-mana ja ada musuh dalam selimut.
No comments:
Post a Comment