Monthly Anniversary
Since Sunday I moody,I miss U so much babe.
Today 8 January 2013
Glad to know U. 1 tahun 6 bulan cepat ja masa tu berlalu.
Tanpa I sedar,I dah lukakan hati orang yang selalu sayang I.
Sentiasa jaga I.
Melampaunya I.Selfish gila.I tak pernah fikir perasaan U.
I minta maaf.I tak tau hargai U dulu.
But now bila U dah pergi I terseksa dengan penyesalan yang tak sudah.
Dulu I selalu sedapkan hati I.
Sampai semua orang ingat I tak ada perasaan.
Dalam hidup I,I paling takut kecewa.
Sakit dia selamanya and boleh fobia seumur hidup.
I tak pernah rasa macam ni.Couple yang ke 20 dan yang terakhir.
I nak U tau memang dimata U, I tak pernah setia.
But today I nak bagitau U, I tak pernah duakan U.I dah lama jatuh hati kat U.
Mati-mati I sorok rasa tu.Tapi lastly satu dunia tau.
Dia datang dulu baru U.I tak boleh buat apa-apa.
Macam mana kejam I kat couple I.
I tak pernah tinggalkan downg.
I nak U tau sepanjang U tau yang I couple dengan dia.
Dia pun tau yang U couple I.Sebagai gf I rasa I adil.Sebab I tak menipu.
Memang kami macam tu dari dulu.
Sampai I tak tau erti setia.
I said that he is my future husband.Memang semua orang tau.
Tapi dia keluar dengan girl dia tiap malam.Not me.
I tak pernah kisah.Sejak I kenal U.Rasa sayang I kat dia dah tak ada.
Yess memang manusia tak boleh sayang dua orang.I ego.I tak nak U tau yang I sayang U.
Abaikan perasaan sayang yang sentiasa membuak didada.
Sepanjang kita couple I keluar sekali ja dengan dia.Tu pun ramai-ramai.
Kami tak pernah date macam couple sepanjang wujudnya U dalam hidup I.
Sumpah tak pernah.I tak ada feel kat dia.Same goes to him.
Just kami ada title couple.Tu ja.
Memang kita selalu gaduh tapi lepas tu kita makin rapat.
Pasal apa dah jadi antara I and Arie I minta maaf.
Bukan niat I untuk curang or puaskan diri.
I cuma tercabar bila U ragukan I.
At the same time I nak U benci I.
Tanpa berfikir panjang.I betul-betul menyesal.
I nak U tau if I buat semata nak main kayu tiga,I tak kan tinggal bukti.
Memang I murah.Tapi Maruah I kat U.
Jagalah sampai mati.U tau kan orang macam I hati dia dah hitam.
Semuanya hilang bila I 16 tahun.
I tak salahkan U.Cuma I terkilan dengan tindakkan U sekarang.
I selalu pesan kat hati I.Apa U buat tu yang terbaik.
Memang cara I care U tak sama macam U care I.
Percayalah I manusia yang akan tetap bertahan menunggu U.
I tau U takkan kecewakan I.I akan terus menunggu.
I manusia yang akan meletakkan nyawa dan maruah untuk mencintai U.
Seandainya suatu hari nanti I dah tak tunggu U kat dunia ni lagi.
I minta maaf.Bukan I mungkir janji jauh sekali berubah hati.
Masa tu I harap U tak iringi pemergian I dengan airmata dari mata comel U.
Sedekah Yassin kat I.Tu ja I mintak.
I janji I akan setia tunggu U dekat Akhirat.
Hanyaakucintakausaja Miss MM :')
#ILoveYou My Journalist#

No comments:
Post a Comment